Kupilka Spork 225 Fusta / Cobert – Kupilka

5,90 

El Kupilka Spork 225 és una eina lleugera però resistent, ideal per a aquells que busquen un utensili funcional i durador per a les seves aventures. Amb el seu disseny ergonòmic i longitud addicional, ofereix l’equilibri perfecte entre comoditat i pràctica.

Característiques destacades:

  • Lleuger i Resistent: Encara que és lleuger, el Kupilka Spork 225 està dissenyat per resistir l’ús intensiu i oferir durabilitat.
  • Longitud Ideal: Amb 225 mm de llarg, proporciona la mida addicional necessària per accedir a bosses d’aliments i facilitar l’alimentació en qualsevol situació.
  • Material Ecològic: Fabricat amb un biomaterial exclusiu de Kupilka, que combina sostenibilitat i rendiment.
  • Resistència a Temperatures Extremes: Pot suportar aigua bullint i temperatures de fins a -30 °C sense perdre les seves qualitats.
  • Fàcil de Netejar: Adequat per al rentat a mà en la natura o al rentaplats a casa.

Cura i Manteniment:

  • Evitar el Microones i el Foc Obert: No es recomana l’ús en microones, estufa o foc directe per garantir la longevitat del producte.
  • Reciclatge i Reutilització: Al final de la seva vida útil, el Kupilka Spork 225 es pot reciclar, incinerar per obtenir energia tèrmica o retornar al fabricant per a la seva reutilització.
  • Embalatge Ecològic: L’embalatge està fet de cartró reciclat, reflectint el compromís de Kupilka amb el medi ambient.

Especificacions:

  • Pes: 16 g
  • Mesures: Longitud de 225 mm

Per a aquells que busquen un utensili de cuina robust i ecològic, el Kupilka Spork 225 és una opció excel·lent que ofereix comoditat i sostenibilitat en cada ús.

Disponibilidad: 1 disponibles SKU: S01K

Descripción

La cuchara-tenedor KUPILKA Spork 225 es ligero y duradero. Trae un poco de civilización a los espacios salvajes y un poco de naturaleza a la civilización. El Kupilka Spork 225 es perfecto para tu mochila, barco, cesta de picnic o fiambrera. Se pueden lavar a mano en la naturaleza o en el lavavajillas cuando regrese a casa. Para que su Kupilka Spork 225 dure el mayor tiempo posible, no recomendamos colocar el producto en un microondas, estufa o fuego abierto. KUPILKA utiliza para su fabricación su propio compuesto de fibra natural Kareline®: el material de refuerzo es fibra de pulpa de pino ecológica y el aglutinante es polipropileno aprobado para uso alimentario. (Proporción de mezcla de 50% de fibra de pulpa de pino y 50% de termoplástico). Los productos hechos de este material envejecen maravillosamente sin perder su calidad.

Información adicional

Marca

Reseñas

Aún no hay reseñas


Sé el primero en escribir una reseña de "Kupilka Spork 225 Fusta / Cobert – Kupilka"